Wat onze opdrachtgevers zeggen

Benieuwd naar wat onze opdrachtgevers zeggen over Gayprideboot? Ontdek hoe anderen de samenwerking met ons hebben ervaren.

"... door het ruime aanbod konden we veel aan Gayprideboot overlaten ..."

Het contact was prettig en de service was goed. Eigenlijk had men bij Gayprideboot aan een half woord al genoeg en konden snel onze wensen invullen. De besprekingen verliepen snel en efficiënt en door het ruime aanbod van afwerking, aankleding en versiering konden we veel aan Gayprideboot overlaten. Ze zijn van alle markten thuis en zorgen dat dit in orde komt. De afwerking was netjes en professioneel. Gayprideboot komt met een laagdrempelig concept en dit werkte voor ons.

Rob van de Ven

Arkin

"... De jongens van Gayprideboot moeten hebben gedacht "Dat kan beter"..."

De jongens van Gayprideboot moeten bij de jaarlijkse bootjestocht hebben gedacht "dat kan beter". Wat ons betreft zijn ze daarin geslaagd. Ze leverden een professioneel verzorgd drijvend podium waarop het voor ons goed mogelijk was om onze boodschap uit te dragen.

Jan-Willem de Bruin

Projectleider Gay Pride, COC Nederland

"... Ook als non-profitorganisatie waar kritisch gekeken moet worden naar de beperkte besteding ..."

Creatief, flexibel en denkt met jouw organisatie mee, dat typeert Gayprideboot. Ook als non-profitorganisatie waar kritisch gekeken moet worden naar de beperkte besteding van middelen, kan je terecht bij Gayprideboot voor een geslaagd concept en is veel ruimte voor persoonlijke aandacht aanwezig.

Vincent Verkoelen

Bestuurslid Communicatie D66 Amsterdam

"... prettig dat we een compleet pakket konden bestellen ..."

Niet de eerste keer dat we mee deden aan de Gay Pride, maar wel de eerste keer dat Gayprideboot onze boot verzorgde. Vanaf het begin zijn we goed ingelicht over de (on)mogelijkheden. Alles wat wij wilde was mogelijk via Gayprideboot geleverd te krijgen. Het was prettig dat we een compleet pakket konden bestellen; dit maakte het voor ons qua voorbereiding makkelijker. Het resultaat mocht er zijn: het zag er verzorgd uit. Ook het afbreken werd aan het einde door Gayprideboot gedaan.

Dennis Moors

Projectleider sport, Amsterdam Nieuw West

Esther Miedema, Communicatieadviseur NS

Het enthousiasme en de energie van iedereen maakte de Botenparade van de Amsterdam Gay Pride ook dit keer voor NS weer tot een onvergetelijke ervaring. Om zo’n beleving waar te maken, vraagt om een goede samenwerking met een partij die begrijpt hoe dit werkt. Gayprideboot doet dit.

"... een boot boven alle verwachtingen ..."

Daar sta je dan 3 weken voor de pride en je moet snel schakelen naar een nieuwe aanbieder. Gayprideboot leek mij de beste optie en wat een goede beslissing is dat gebleken. Professioneel, snel, duidelijk. Er stond een boot boven alle verwachtingen waar wij ontzettend veel complimenten voor gehad hebben, zowel van gasten aan boord als bezoekers van de Pride. Wij zijn vooral te spreken over de erg goede samenwerking en zullen voor de volgende editie zeker weer bij Gayprideboot terecht komen.

Nelson Sousa da Cunha

Marketing & PR Manager, Mister B

"...Een project als dit was nieuw voor de organisatie en dus hebben wij gekozen voor ervaring en advies."

In aanloop van onze campagne “Laat je kietelen door Pabo.nl” zochten wij een solide partner voor onze boot tijdens de botenparade. Een project als dit was nieuw voor de organisatie en dus hebben wij gekozen voor ervaring en advies. De organisatie achter de Gayprideboot.nl heeft ons, zeer professioneel, geholpen de campagne die wij voor ogen hadden tot een uitwerking te laten komen. Zowel de voorbereidingen, aankleding als uitwerking en begeleiding naar en tijdens de dag zelf is uitstekend verlopen. Alle medewerkers van Gayprideboot.nl nogmaals bedankt voor de uitstekende service en gastvrijheid tijdens de botenparade!

Dennis Castel

Central Marketing & PR Pabo.nl

"... er werd met ons meegedacht, we voelden ons serieus genomen en alles is uiteindelijk boven verwachting afgeleverd ..."

We konden Gayprideboot goed voor een boodschap sturen. Alle zorgen werden ons uit handen genomen. Al onze wensen werden keurig ingevuld, er werd met ons meegedacht, we voelden ons serieus genomen en alles is uiteindelijk boven verwachting afgeleverd. Zo hoort het!

Marco Altena

Bestuurslid Landelijk Homonetwerk Politie

"We waren direct enthousiast over het concept..."

Een goed concept met de juiste boodschap bedenken is nog best lastig. Zeker omdat het elk jaar weer iets nieuws moet zijn. We hebben hiervoor Gayprideboot gevraagd met een voorstel te komen. Het was een schot in de roos. We waren direct enthousiast over het concept van de “liefdesbrief” tussen twee meiden en twee jongens welke we als PostNL ook met veel liefde bezorgen. We hebben hiermee niet alleen laten zien dat PostNL staat voor gelijkheid voor de mensen waar we voor en aan bezorgen, maar ook dat onze medewerkers op de werkvloer kunnen zijn wie ze zijn. We stonden immers met veel van onze medewerkers aan boord.

Het artwork, de materialen en bouw, maar ook catering en special effects zijn allemaal door Gayprideboot verzorgd. We hebben hierdoor amper ergens naar om hoeven kijken. Dat noem ik “full-service”. Op een paar kleine dingetjes tijdens de tocht is alles goed verlopen. Gayprideboot staat daarin ook open voor feedback en vraagt hier actief om. Iets waar we van gecharmeerd zijn. Gayprideboot geeft daarmee ook te kennen ieder jaar verbeteringen aan te willen brengen en nog meer service te willen leveren. Leerpunt is om ook op de dag zelf nog een final check uit te voeren. Gayprideboot heeft deze feedback inmiddels in hun eigen systeem opgenomen. Het is goed om te horen dat ook kritische noten worden overgenomen en niet als negatief worden gezien.

We hebben verder een ontzettend leuke dag gehad en alles werd keurig verzorgd en begeleid door ze.

George Kiebert,

Accountmanager Billing & Document Solutions PostNL

Armelle Weber Afdeling Communicatie Woordvoering & Beleidsontwikkeling Thalys

We deden met 3 prides mee in de bestemmingen van Thalys. Dit waren Parijs, Keulen en Amsterdam. Voor ons was het vooral van belang dat het geen issue moet zijn wie of wat je bent en dat je 100% vrij moet zijn in je werk bij Thalys. LGBT of straight is voor ons werkelijk gelijk en moet niet eens ter discussie staan. We hebben daarom een eigen manier van uitten richting de verschillende steden. Gayprideboot heeft ons geholpen deze uiting te maken en heeft ons alle zorgen uit handen genomen. We hebben hiermee naast een ontzettend leuke dag een bijdrage willen leveren aan deze Gay Pride en de acceptatie van LGBT's.

Amsterdam en Gayprideboot, bedankt!

Vanessa Keizer, BU Consumer TomTom

Een leuk concept, goede professionele begeleiding, strakke organisatie, maar tegelijk ook persoonlijk. We hebben de dag van ons leven gehad!

"... bewezen een ervaren en betrouwbare partner te zijn."

In de maanden voorafgaand aan de parade heeft Gayprideboot bewezen een ervaren en betrouwbare partner te zijn. Mede dankzij hun advies en inzet was Vodafone in 2013 winnaar van de publieksprijs. Voor de komende editie(s) zullen wij Gayprideboot daarom zeker weer als partner overwegen!

John Huijnen, Bart Cloosen & Mike Verbunt

Vodafone

"...bewezen als betrouwbare partner die prima in staat is om een totaalproduct te leveren..."

Goed voor de dag komen tijdens de Canal Parade vergt veel werk en vereist contact met veel verschillende leveranciers. Gayprideboot heeft zich bewezen als betrouwbare partner die prima in staat is om een totaalproduct te leveren: onze eisen en wensen zijn goed opgepakt en waren weer duidelijk terug te vinden in het uiteindelijke resultaat.

Ramon Doesborgh

Service Manager - VS People Excellence Philips IT Applications

De kennis en ervaring van Gayprideboot was een onmisbare schakel in de onderlinge samenwerking

KPN Pridestream was een technisch uitdagend project: het live streamen van de Canal Parade via 4G in 360 graden. Dat was nooit eerder gedaan. En dat op één van de drukste dagen van het jaar, op een bewegend object … een boot.

De kennis en ervaring van Gayprideboot was een onmisbare schakel in de onderlinge samenwerking. Zij hebben het project omarmt en meegedacht over de ideale invulling. Het resultaat: een 12m lange boot, voorzien van 9m Ledschermen aan elke zijde met daarbovenop een 360 camera. Op die manier hebben meer dan 68.000 mensen uit 128 landen digitaal mee kunnen varen en kunnen ervaren hoe het is om de Canal Parade 2015 mee te maken.

Mede door de juiste mindset van de Gayprideboot hebben we zoiets unieks kunnen neerzetten.

Tisha Hoppenbrouwers

Online Producer - N=5